vineri, 15 ianuarie 2010

Concurenţă



Eu zic că s-a întâmplat ceva de vreme ce un asemenea gigant decide să lanseze pe piață un nou produs în această perioadă de amorțeală generală, şi nu oricare ci unul revoluționar pentru piața bancară autohtonă. M-a tentat ideea din prima. Aşa că am făcut o tentativă. Iată şi proiectul cardului personalizat*.

Tarifele sunt acceptabile şi nu se deosebesc esențial de restul ofertei existente pe piață.

Oare s-a schimbat şi atitudinea angajaților între timp? Nu de alta dar amintirile sunt încă proaspete.

Notă: * pozele au fost alese aleator din calculator. Când am văzut cardul am fost plăcut surprinsă de combinația acestora.

4 comentarii:

  1. wow..

    interesantă chestie :) Pe lîngă poză, oferă şi alte careva servicii revoluţionare aceste carduri?

    RăspundețiȘtergere
  2. Irina, da!
    Ei sunt primii care chiar elibereaza carduri cu microprocesor, restul bancilor au obtinut licenta pentru astfel de activitate dar deocamdata intimpina dificultati tehnice.

    RăspundețiȘtergere
  3. cu microprocesor? explica-mi te rog, Iulia, nu am mai auzit pina acum. Prin ce exceleaza?

    RăspundețiȘtergere
  4. datele de pe card sunt mult mai sigure, iar falsificarea acestora (a cardurilor) este extrem de dificila, plus pot stoca mai multa informatie (ca volum). Asta din ce mi-a comunicat banca (apropo, prin e-mail).

    Si in genere eu nu prea tin minte mare lucru din cursul de BAB, daca cineva are memorie mai buna impartasiti-va :)

    RăspundețiȘtergere