luni, 14 decembrie 2009

Tradiţie


Ziceam anterior că am început să fac ordine în viaţa mea, în priorităţi, în aşteptări şi planuri pentru viitorul apropiat. Drept că nu întotdeauna mă ţin de cuvînt. Peşte sunt şi asta explică totul. Deci să nu vreţi prea multă seriozitate de la mine, cel puţin nu în afara orelor de serviciu (apropos, le ştie careva că eu timp de 3 ani aşa şi nu m-am dumirit?)

Bun, ziceam că începem o tradiţie: nu pe cea de vineri că eu le urăsc (la ziua de vineri mă refer). Dacă vreţi divertisment la sfârșit de săptămână vă rog frumos să poftiţi în ospeţie la Irina (http://irinacroitor.blogspot.com/). La mine tradiţia începe de luni, cu muzică bună evident, altceva nici nu mă poate motiva să mă apuc de lucru. Bine, mai sunt vre-o două :-), da asta e cea mai accesibila soluţie. Deci dacă sunteţi şi voi ca mine: vulcanici iar uneori leneşi încât te miri pentru ce merite omul asta mai primeşte salariu, vă invit la o ceaşcă de ceai sau poate cafea pentru unii şi … motivare. Nu uitaţi: echipele din care faceţi parte au mare nevoie de voi, de stat nici nu mai spun :-) că aici deja miroase a calcule matematice.

Să aveţi o săptămână frumoasă şi productivă pentru că e ultima lucrătoare din acest an (pentru unii).



Raindrops Keep Falling On My Head
Asculta mai multe audio Muzica

2 comentarii:

  1. Iulia!!!
    Draga mea!!
    Din suflet sper ca vinerea ce vine iti va dezbate nedragostea ta pentru vineri in general
    ;)
    Abia astept!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eh, Veronica, eu la ziua de lucru ma refeream. Ador serile de vineri in general si da, si eu abia astept :)

    RăspundețiȘtergere