sâmbătă, 26 decembrie 2009

Sărbători fericite!

Iată-ne ajunşi şi la finalul unui nou an. Are importanţă care? Pentru mine nu! E doar un an pe care îl păstrez viu în memorie pentru oamenii pe care i-am redescoperit, pentru clipele unice şi dimineţile însorite dar şi petru adevărurile dure pe care le-am conştientizat. De fapt e pentru prima dată cînd sunt pregătită să trec pragul unui an cu atîtea întrebări neclarificate, cu atîtea răspunsuri pe care nu le-am primit încă. De fapt nici nu sunt sigură că le-am adresat corect sau că am fost pregătită pentru răspunsuri. M-am temut de prea multe lucruri. Nu ştiu dacă am realizat ceva anume în anul care s-a scurs ştiu doar că am învăţat multe şi conştientizat o mulţime de alte aspecte, uimitor de multe, chiar şi pentru mine. Dar urmează un nou început şi asta mă face să cred că vor exista posibilităţi de a corecta unele lucruri.


Prin prezentul articol vreau să mulţumesc celor ce mi-au fost alături virtual, fiind oaspeţi fideli ai acestei case dar şi fizic în viaţa de zi cu zi. Vreau să ştiţi că prezenţa voastră este importantă pentru mine. Mulţumesc pentru că mi-aţi fost alături împărtăşind preocupările şi gândurile mele, susţinîndu-mă şi inspirîndu-mă în momente critice. A fost plăcut să vă redescopăr şi să comunic cu voi.


Să aveţi un an frumos, plin de împliniri şi realizări; lumină pe chip şi în suflet, dedicare pentru lucrurile şi oamenii importanţi din vieţile voastre, puterea de a vă urma visele şi curajul de a înfrunta micile probleme ale vieţii.


La Mulţi Ani şi Crăciun Fericit!!!

3 comentarii:

  1. Mulţumesc, Iulia. Şi ţie un an nou împlinit, tot ce nu ai reuşit sau nu ai înţeles, sau nu ai cunoscut sau recunoscut...toate să vină în Noul An, sau aproape toate căci ani mulţi îţi doresc şi toţi tre' să fie plini!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma alatur si eu mesajului Irinei :-) Iulia, la tine totul trebuie sa fie super in noul an, cel putin fiindca noi toti ti-o dorim din suflet:-) In plus, sper ca numarul de vizitatori ai casei-blog, asa de primitoare, va creste in anul 2010.

    Si in general, as vrea sa le urez succese mari si impliniri tuturor persoanelor care creeaza lucruri pozitive - iar blogul este o creatie - ma bucur ca va cunosc si ca sunteti asa!

    RăspundețiȘtergere