marți, 13 octombrie 2009

Expert Grup-ul creează dependenţă


Acum mai bine de un an cînd mă aflam în perioade de pregătire pentru examenele de licenţă mi-am anunţat solemn colegii la un staff meeting că dat fiind faptul că am de susţinut nişte examene serioase n-ar strica să pun mîna pe carte deci voi lipsi citeva zile. I-am rugat de asemenea să nu mă sune nici măcar dacă arde biroul. Întrebarea logică „şi dacă nii dor de tine?” „Dacă tot veniţi să mă vedeţi aduceţi şi voi nişte conspecte de teorie economică, asta aşa pentru acoperire.”


A doua zi m-am întîlnit cu nişte colegi de facultate şi buni prieteni să rezolvăm subiectele pentru primul examen şi să elucidăm întrebările neclare iar după prînz m-am dus la serviciu (eh, obişnuinţa). Şeful foarte surprins mă întreabă :

-          Tu ce cauţi la serviciu?   
-          Cum ce caut? Da ce m-ai concediat şi am rămas eu în urmă de noutăţi? 
-          Nu, dar dacă te mai văd pe aici pînă la examenele de licenţă să ştii că chiar te concediez. Înţeleg că cei de la ASEM trebuia să-ţi dea de mult titlul de doctor în ştiinţe economice da nu să te chinuie cu examene de licenţă (cineva are chef de glume), dar ia o pauză, cel puţin odihneşte-te! 


În ziua ambelor examene am lucrat pînă pe la 12:45 cînd m-a sunat secretara de la decanat să mă roage să mă duc să extrag plicul cu subiectele de examen (mare păcat, puteam să lucrez liber pînă pe la 15:00 cînd a început examenul).





Astăzi am revenit la serviciu, chiar dacă încă nu m-am refăcut complet Nu sunt sigură că aş fi putut rezista mai mult de 4 zile fără Expert Grup.

2 comentarii:

  1. Da serviciul citeodata creeaza dependenta...eu in ultimul timp cit de tirziu nu m-as culca dar la 8 sunt deja la birou.Colegii chiar au ramas socati...inainte imi spun ei nici pe la 13.00 nu te puteam scoate din casa daca noaptea dinainte lucrasei dar acum parca tea schimbat ceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. LordZ, eu inca nu am ajuns la performanta asta. De obicei ajung mai tirziu la serviciu daca am stat peste program la birou seara precedenta, dar sunt rare cazurile cind pot sa-mi permit sa stau acasa.

    RăspundețiȘtergere