luni, 19 octombrie 2009

Vreau o minune

Mi-i dor de diminețile în care aveam exact 15 minute ca să ies din casă pentru că întârziam la facultate, serviciu, o întâlnire sau şedinţă importantă.
 

Mi-i atît de dor de zilele în care ajungeam acasă târziu în noapte, obosită dar cu zâmbetul pe buze. 

Şi mai mult îmi lipsesc zecile de oameni cu care comunicam zilnic şi de la care învăţam atât de multe lucruri noi. Prieteni, colegi sau pur şi simplu oameni deosebiţi cu care am pierdut în timp legătura. 

Viaţa mea s-a schimbat. Nu ştiu când s-a produs metamorfoza şi nici cât o să dureze. Nu mai lupt cu timpul ci doar cu deadline-urile. Nu mă mai grăbesc nicăieri. Dimineţile mele sunt liniştite la fel ca şi după amiezile. Am program de voie la birou deci nu mai întârzii niciodată şi nici nu alerg dimineţile prin casă spălându-mă pe dinţi sau gătindu-mi de mâncare. Nu mai ajung ostenită după o zi de muncă dar nici fericită nu sunt pentru multitudinea de lucruri pe care le-am realizat peste zi. Treptat s-a instalat rutina şi nimic nu îmi mai umple sufletul ca odinioară. Sunt atît de prinsă în activităţi cotidiene încât în viaţa mea există doar 2 perioade: luni şi vineri. Nici nu ştiu cum trece timpul şi nici că-mi pasă. Am obosit de rutină. 

Tot ce vroiam pe atunci era linişte şi ceva timp doar pentru mine dar am primit doar o agendă încărcată. Tot ce vreau acum e o minune.



11 comentarii:

  1. Draga Iulia...ai nevoie de dragoste...atunci precis ai sa ai toate cele care le-ai perdut...

    RăspundețiȘtergere
  2. LordZ, sau poate doar de ceva activitati in afara serviciului si reluarea legaturii cu oamenii deosebiti din trecut :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. eu sunt de acord cu Lord..aceste incomodităţi de agendă, de ritm, de oboseala, de lipsă de adrenalină...nu sunt dictate doar de un alt regim, de un alt schedule...cred că vrei o schimbare, şi de obicei, lucrurile se schimbă radical prin dragoste :), dar nu exclud şi metodele mai puţin drastice :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Gata, m-ati convins! Ma apuc de cautat! Este cineva disponibil???? :-)))))))

    Eu cred ca de fapt leacul meu e mult mai simplu si mai putin drastic: mai multe activitati in afara serviciului.

    RăspundețiȘtergere
  6. Probabil ca totusi nu exista un leac universal pentru asa "boli", fiecare persoana isi gaseste "solutia" proprie... Dar intr-adevar, nu degeaba "simplu" s-a repetat de mai multe ori in aceste commentarii...anume lucrurile foarte simple, la prima vedere, ne ajuta uneori sa evadam...o plimbare, o intilnire...
    Si mai adaug ca, mi se pare, daca astepti insistent o minune - ea totusi se intimpla...cind n-o astepti...:-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunea se va produce , cu siguranta. Dar pentru asta trebuie sa lupti si tu.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eugen, sigur ca nu exista leacuri universale iar lucrurile simple chiar te fac sa te simti deosebit. Eu abia acum incep sa ma bucur cu adevarat de lucruri marunte, abia acum am timp sa savurez fiecare detaliu si realizez ca am pierdut multe in anii in care eram atit de ocupata... Si da ai dreptate, eu ziceam si in alte postari ca lucrurile bune se intimpla cind te astepti mai putin, ironia sortii :-)

    Anonim, cred ca lupta mea se rezuma doar la a savura fiecare clipa traita pentru ca e unica.

    RăspundețiȘtergere
  9. Iulia! Ce ţi-ai dorit atît de tare cînd ai spus că vrei o minune că postul asta a înlemnit la mine în blogroll!

    :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Oh, Irina, se pare ca chiar imi doresc cu insistenta o minune :-). Uite de miine renunt la vise si ma apuc de lucruri serioase, azi insa continuu sa visez cu ochii larg deschisi...

    RăspundețiȘtergere